m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dimarts, 10 d’abril del 2012

imaginant... somniant... estimant

i és en aquesta hora bruixa,
en què el silenci cobreix les estances
que suaument i amb lleugeresa
goso escriure aquests mots...

acompanyada de la calma de la nit
i respirant tendreses
imagino converses llargues, plàcides
trenant paraules dels presents desitjats
acompanyats de nit...


imagino silencis plens, càlids
que desfan dubtes i incerteses
i calmen urgències
i sadollen, a voltes,
tan sols a voltes,
la set de coneixença...

compassen les hores
desgranant essències vitals
teves, meves...
la nit esdevé el nostre regne...



i ens convida a un tast d'infinits...
convertint somnis en miratges...
traslladant-nos a espais nous, desconeguts,
indrets per descobrir...

desant a la punta dels dits
els tresors viscuts
per poder-los acaronar i resseguir delicadament
procurant que no es trenquin...

compassen les hores
i, puntualment, esllangueixen en albades lluminoses
el temps s'acaba...

ens queden però els records dels moments viscuts...

i els ulls brillants i els somriures plaents...
què més podem desitjar?

tal volta,
un bes dolç de bona nit...

tal volta,
un bes dolç de bon dia...

22 comentaris:

  1. Felicitats, molt maco!

    Un petó,
    tan dolç com el regust que deixa el teu escrit :)

    ResponElimina
  2. Un escrit per passar de puntetes, gaudir de la bellesa, de la dolçor i de la tendresa...
    Jo també et deixo un petó dolç, mar.

    ResponElimina
  3. un petó dolç, dolç, dolç...
    de bon dia,
    de bona nit...

    un escrit preciós... d'una melangia suau, tendre...
    gràcies per tota aquesta tendresa, nina estimada...
    :¬)*****

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejeje...
      doncs per a tu en tinc dos un de bon dia i un altre de bona nit!
      gràcies a tu poeta estimat!

      besets docets!

      Elimina
  4. Veient el que he vist a casa en els darrers temps, només demano que la memòria no m'abandoni, i em permeti desgranar essències, acaronar els moments més plàcids, i sentir que tot el que hem viscut forma part de la nostra vida, i que no ho hem oblidat.
    Una besada de "boranit", i amb aquesta dolcesa, tanco per avui, tot i esperar retrobar-te novament!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. i tant que ens anirem retrobant Dafne!
      i recordant
      i visitant
      i acompanyant-nos en el camí...

      ;)

      Elimina
  5. Un escrit per llegir tranquil·lament ara de nit. Preciós.
    Un petó per a tu!

    ResponElimina
  6. Relax, calma i tendresa... això m'han provocat les teves lletres...

    ResponElimina
  7. o tal volta, un bes dolç de bon dia, bona tarda i bona nit.
    com sempre, bpniques paraules que entonen una dolça melodia...
    Gràcies per compartir-les! i felicitats per poder-les sentir

    ResponElimina
  8. Maquíssim,com sempre. I relaxant... Un petó, MARTA.

    ResponElimina
  9. Gràcies per passar per aquí José Ramón!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...