m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dissabte, 22 de gener del 2011

Rellegeixo...

el petit príncep...
i m'agrada llegir-lo a qui estimo...
cada dia m'espera, no em perdona, ni que siguin poques pàgines...
m'escolta atentament i fa preguntes ...
en parlem i compartim el plaer de la lectura i de les paraules...


un plaer poder fer-ho...
gràcies J per escoltar-me tan atentament...




ahir vam arribar a aquest trosset...  
se m'eriçà la pell...
tan cert i aclaparador que no vull oblidar-ho...





14 comentaris:

  1. No em canso mai de rellegir-lo! l'essencial és invisible als ulls! completament d'acord amb el petit príncep!

    ResponElimina
  2. Segur que tots destacarem aquesta mateixa frase, del meravellós petit príncep.

    "l'essencial és invisible als ulls". i tant. quina llàstima per qui no n'és conscient.

    ResponElimina
  3. Smpre he pensat que el Petit princep era per grans.. el no entenc es perque ens ho feian llegir de petits per educar la nostra ment??

    Petonets bonica i bon diumenge

    ResponElimina
  4. És el llibre que més cops he rellegit a la vida...

    Jo el vaig començar a llegir de petita. Tenia 10 anys quan me'l van regalar i cada cop que el llegia entenia més coses i més significats... és una descoberta rere l'altra. És màgia. Fas bé fe llegir-lo als que estimes. I m'encanta que t'escoltin i facin preguntes.

    ResponElimina
  5. L'he de rellegir, també! gràcies per recordar-m'ho Mar ;-)

    ResponElimina
  6. El petit princep és una lectura obligatoria , tan per a grans com per a petits!
    ben retrobada Mar..
    ens veiem ben aviat!
    una abraçada

    ResponElimina
  7. És quan rellegim que veiem més matisos i més certeses .Aquest és de lectura obligatòria i per rellegir-lo sempre.
    Una abraçada Mar

    ResponElimina
  8. És quan rellegim que veiem més matisos i més certeses .Aquest és de lectura obligatòria i per rellegir-lo sempre.
    Una abraçada Mar

    ResponElimina
  9. No l'he llegit mai... mea culpa.

    Feliç lectura!

    ResponElimina
  10. ben tornada :) de fet , es veu que molt, ben tornada, no?
    quina envegeta aquestes experiències!

    ResponElimina
  11. Ep, una resurrecció blocaire per fi!!
    Bones vacances t'has marcat.

    Petits prínceps, petites princeses, petits somnis per no créixer mai.

    ResponElimina
  12. Elfreelang...
    és que diu tantes coses en tan poques paraules!

    Ferran... llàstima pels que no són conscients i pels qui ho oblidem sovint... i ens cal rellegir per tenir-ho ben present...

    lisebe... el Petit Príncep és per totes les edats!

    Carme... sí, és això! El Petit Príncep és màgic!

    Isabel... de res!

    Bargalloneta... ben retrobada! El Petit Príncep és universal!

    Joana... és això... el primer cop entenem unes coses i quan anem rellegint-lo cada cop veiem més a dins... agafa profunditat i més sentit...

    El porquet! Doncs ja pots començar!

    Kika... vaig i vinc segons em porta el vent... a onades... són experiències que nodreixen el cor...

    Joan... vacances forçades per acumulació de coses... però ben aprofitades sí!
    Tots guardem un petit príncep a dins, no?

    jordicine... no ho penso fer!

    Filadora... si que ho és sí!

    Bon cap de setmana a totes i tots!

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...