m'agrada...
... escriure algunes de les coses que imagino, que sento,
que veig, que oloro, que penso, que toco,
que m'atrauen, que em fan somniar,...
m'agrada compartir algunes de les coses que llegeixo...

dilluns, 13 d’octubre del 2008

StoV 3

Venus... (hi ets?)
aquí va una altra missiva adreçada a un amant deliciós...


... voldria ser en un altre espai...
i en un altre temps...
on no importés res del que importa,
i on tot fos relatiu...

voldria ser en espais de llençols mandrosos i càlids
que conviden a mandrejar
i sentir la calidesa de nous braços ...

voldria mantenir la meva essència però deixar de ser jo...
per anar a trobar-te i amanir una nit de jocs, batalles, assalts i urgències ...
voldria trobar-te fogós i tendre ...
i que volguessis deixar de ser tu sense perdre't del tot...
i recórrer camins sinuosos,
on a cada revolt hi trobés un nou desig per satisfer
i en cada entrebanc una nova mà,
i voldria...
i desitjaria...
sentir-te al meu costat...
només això ...
tancar els ulls i saber que vetllaries els meus somnis
i te'ls enduries a indrets reals...

un petonet dolç com la mel...
(miraré de trobar-te en algun racó de la calma de la nit...)

SESHAT

Fins aviat estimada Venus...

(Imatge d'Internet)



21 comentaris:

  1. Has vist quin escrit més preciós acabes de publicar? preciós com la foto, i no sé què dir-ne, me'l torno a llegir, està molt ben escrit i els llençols mandrosos... uou :)

    ResponElimina
  2. Ostres que es maco aixo que has posat avui. Bon dia.

    ResponElimina
  3. Cada dia que passa ,espero amb mes impaciencia els teus escrits perque cada dia en enen mes enamorat

    ResponElimina
  4. Oh, Seshat. És tan bonic això que escrius, tan delicat, tan poderós... Es veu un rerefons de passió, de sentiment, en les teves paraules... Qui deu ser l'amant delitós a qui van adreçades. Creu-me que m'agradaria conèixer-lo. Un petó d'una deessa.

    Venus.

    ResponElimina
  5. Tot és relatiu és la meva frase preferida. De fet, és la que tinc al msn. I els petons de mel són dolcíssims. Mmm... Fins aviat.

    ResponElimina
  6. M'he despertat més energètica que mai... gràcies pel poema!!!

    ResponElimina
  7. Hola Mar,

    Quan estiguis a l'altre espai, em diràs on és?

    M'agradaria tant venir-hi.

    Per cert, t'has fixat quina lluna hi ha avui?

    Bona nit

    ResponElimina
  8. Seshat, quan puguis passa pel bloc del meu amfitrió, hi trobaràs uns versos que segur que et faran volar la imaginació.

    Venus

    ResponElimina
  9. cesc,
    és un escrit que surt de dins, del cor,... i m'alegra que també t'arribi al cor...

    striper...
    un petó, tu sempre tan incondicional i tan a punt de dedicar paraules boniques...

    endsi,
    m'agrada enamorar a través de les paraules... estic contenta que t'agradi el que escric

    Venus (company)...
    es confessen els pecats... però no els pecadors... a més si t'ho digués... encara correria el risc... ets tan bonica!

    jordicine,
    tot és relatiu, però els petons de mel són mooooolt dolços i molt reals... petó ensucrat

    instints,
    m'agrada que les paraules et revitalitzin i siguin una bona dosi d'energia quan les llegeixes de bon matí i un bon bàlsam si les llegeixes de nit...
    bon dia!

    frik...
    i què voldries?
    i què desitjaries?
    fes l'exercici d'imaginar-ho i segur que t'hi aproparàs... a mi em funciona...

    horabaixa...
    no en tinguis cap dubte que quan trobi l'altre espai el compartiré
    amb tu i amb tots els que vulguin venir...
    La lluna ha esguardat el meu son i m'ha acompanyat a llindars inimaginables...

    Venus,
    els teus versos... sempre són deliciosos... ara hi vaig i segur que em faran enlairar... tancaré els ulls... i em deixaré portar...

    Seshat
    (agraeixo a tots que ho feu tan bé això de guardar el secret i no xivar-vos a la mestressa... m'agraden les complicitats)

    petons divins

    ResponElimina
  10. M'agrada molt això de 'amanir una nit d'urgències'

    En general tot és una delícia

    ResponElimina
  11. benvolguda tacte de les paraules...
    és que les amanides...
    en general ja són una delícia...
    imagina't amb aquests ingredients...
    un petó

    ResponElimina
  12. ... voldria ser en un altre espai...i en un altre temps...
    on no importés res del que importa, i on tot fos relatiu...

    i a partir d'aquí, voler i desitjar. M'agraden molt els teus escrits

    ResponElimina
  13. gràcies bruixoleta!
    de vegades sento aquesta necessitat de desaparèixer de la realitat i navegar per altres mars i m'agrada deixar-me portar per aquests pensaments i imaginar...

    un petó!

    ResponElimina
  14. molt maco de veritat. I cala fons aquest poema.
    I la foto preciosa.

    ResponElimina
  15. gràcies estrip!
    unu petó de cap de setmana!

    ResponElimina
  16. Només et puc dir que és tan bonic això que escrius que segur que es faran realitat tots els teus somnis. Molts petons.

    ResponElimina
  17. gràcies fada!
    sento el teu polsim màgic que m'amara i em dóna forces...
    ets una fada bona que concedeix desitjos?
    quina sort que he tingut que els hagis llegit!
    petonet màgic de cap de setmana...

    ResponElimina
  18. Quina macedònia de paraules delicioses i sentiments esponjosos i suaus... M'han encisat les teves paraules, Mar... Delates que està escrit des del més íntim dels teus pensaments.
    Tant de bo la calma nocturna et dugui fins als llençols mandrosos i càlids i aquests, que t'emmenin els sentiments i les sensacions més tendres i alhora fogoses...
    una abraçada!

    ResponElimina
  19. Guspira,
    noto que les teves paraules també són escrites des de dins i això m'afalaga...
    m'agrada que t'agradi...
    un petonet ben dolç de diumenge ennuvolat
    ;)

    ResponElimina
  20. No ho dubtis! Clar que m'ha agradat! :)

    ResponElimina

deixa aquí el teu polsim de lluna...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...